Jak dzieci przyswajają języki obce
Niektórzy rodzice zastanawiają się, jaki sens mają zajęcia typu angielski dla 3 latków łódź albo taniec dla 4 latków. Takie dzieci de facto niewiele mówią a ich koordynacja ruchowa pozostawia wiele do życzenia. Tymczasem w szkołach językowych z roku na rok rośnie liczba grup, u których odbywa się nauka angielskiego dla dzieci łódź.
Zastanówmy się zatem, jakie korzyści może odnieść małe dziecko, które uczestniczy w zajęciach dodatkowych i chodzi na kursy językowe dla dzieci. Sprawdźmy, czy takie szkoły językowe to wyłącznie forma na leczenie kompleksów dorosłych, czy realne wsparcie dla małych dzieci. Pedagodzy podkreślają, że umysł małego dziecka jest szalenie plastyczny. Do 5. roku życia mózg dziecka jest najbardziej otwarty na zmiany. To wówczas uczy się najwięcej – poznaje kolejne słowa, uczy się budować zdania, komunikować z innymi. Poza tym nabywa wielu niebagatelnych kwalifikacji – uczy się pisać, rysować, samemu jeść, ubierać. I zdaniem tych samych pedagogów nic nie stoi na przeszkodzie, by przy okazji wprowadzić u takiego dziecka naukę języka obcego. Żaden kurs angielskiego dzieci łódź nie zakłada, że po roku lub dwóch dziecko opanuje język w stopniu komunikatywnym. Dziecko w czasie zajęć ma osłuchać się z językiem, poznać jego melodię, akcentowanie. W czasie zajęć dla najmłodszych dzieci uczą się piosenek, poznają też podstawowe słownictwo. Rzadziej budują łatwe zdania i układają dialogi. Raczej celem takich zajęć jest zaznajomienie z językiem i otwarcie młodego umysłu na naukę go później.
Warto sprawdzić: kurs angielskiego dzieci łódź.