Kalendarze – punkty sprzedaży
W zasadzie nie da się odpowiedzieć ile powinien kosztować kalendarz, bo w każdym przypadku kalendarz wygląda przeciwnie i dlatego również inaczej kosztuje. Wręcz kalendarze, które wyglądają bardzo jednakowo, mogą kosztować całkiem inaczej, bo ceny ichniejszym dyktują i producenci, i poszczególne punkty gdzie kalendarze się sprzedaje.
Na pewno najniższe ceny można uzyskać prosto od producenta, ale oni nie za każdym razem sprzedają kalendarze książkowe w detalicznych ilościach, czyli w pojedynczych sztukach. Najczęściej sprzedażą oni w ilościach hurtowych.
Jest to dla nich korzystniejsze z wielu względów. Jeśli ktoś zamówi jeden kalendarz książkowy, to jego produkcja jest zazwyczaj droższa. Wiąże się ona z realizacja indywidualnego zamówienia, a co za tym idzie są to w każdej sytuacji jakieś koszty. Z całą pewnością za produkcją takiego kalendarza płaci zleceniodawca w terminie, natomiast takie jednostkowe zyski nie zagwarantują dobrej sytuacji na rynku. Prawie każdy producent kalendarzy realizuje takie zlecenia, jednak bardziej zależy im na tym, aby realizować zamówienia na większe ilości kalendarzy, bo takie oznaczają dla nich większe zyski. Wtedy produkcja kalendarzy książkowych przynosi największe korzyści tym bardziej jeżeli zlecenia takie opierają się o różne wersje kalendarzy i jeżeli już zamówienia takie pojawiają się nieustająco. Dlatego producenci kalendarzy kierują swoja propozycję do firm i zapewniają im atrakcyjne okoliczności współpracy. Dzięki temu spotykają się oni z większym zainteresowaniem i większą ilością zamówień. A jeżeli już producent kalendarzy posiada zamówienia, to czerpie z nich określone zyski. Pozyskiwanie takich zamówień nie jest obecnie zbyt zwyczajną sprawą, bo na tym polu istnieje dość duża konkurencja. Drukowaniem i produkcją kalendarzy zajmuje się aktualnie wiele firm. Dlatego każda z nich co jakiś czas uatrakcyjnia swojąswą propozycję, aby dzięki temu być o krok przed konkurencją.
Zobacz także: actinea.pl/indywidualne-kalendarze-ksiazkowe.