Pozyskiwanie linków z artykułów sponsorowanych

By in
No comments

Ocenia się, że najważniejszą cechą skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich merytoryka. Przez to coraz częściej są wybierane obowiązujące tematy, które są wartościowe pod kątem merytorycznym dla czytelnika. Dotarcie do odbiorców staje się łatwiejsze, o ile autor takiego artykułu dostosowuje się do ich wymagań i nadziei. Unika zatem zbyt szczegółowych treści technicznych, skupiając się na intuicyjności własnego artykułu. (zamiast z uwagą opisywać markę pewnego laptopa, decyduje się na opisanie technice obrotowego ekranu, którą używa).

Poprzez artykuł sponsorowany nie chcemy zbyt mocno zachęcać naszych czytelników do zakupu konkretnego produktu. Oni sami mają dojść do takiego wniosku, zatem należałoby zadbać o to, żeby informacje w nim ustalone zostały przekazywane w sposób obiektywny.

Uwieńczeniem skutecznego artykułu sponsorowanego jest jego czytelność i atrakcyjność. Dzięki temu czytelnikom jest o wiele łatwiej przyswoić sobie taką ilość nowych informacji. Pomocne będzie podzielenie go na właściwe akapity bądź wydzielone bloki. Przed ważnymi akapitami warto umieścić właściwe śródtytuły, które powinny przyciągać wzrok i wzbudzać chęć do zapoznania się z dalszą tekstem.

Świetnym urozmaiceniem każdego tekstu okażą się zdjęcia, filmy oraz infografiki (np. wykresy, tabelki). Należy natomiast zadbać o to, żeby zostały one zgodne z tematyką tekstu i nie przyćmiły jego informacji.

Początek artykułu to zlepek najważniejszych informacji, jednakże na samym końcu umieszczamy uzupełniające.

Jakim stylem / językiem pisać artykuł sponsorowany
Cechą wspólną skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich łatwość. Spore zastosowania znajdują w nich krótkie zdania, pozbawione niezrozumiałych słów, wyrażeń i terminologii. Należałoby być jednakże ostrożnym, aby nie nadużywać przyjacielskich zwrotów i form potocznych. Dzięki temu nasz tekst okaże się skuteczny bez zbędnego spoufalania się z odbiorcami.

Polecany jest czas teraźniejszy, pozytywny typ twierdzeń i strona czynna. Unikamy negatywnych sformułować. I co też ważne, unikamy wszelkich błędów ortograficznych, stylistycznych i składniowych. Zanim więc zdecydujemy się na publikację artykułu, poprzednio kilkakrotnie go przeczytajmy.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz