Zapach dla biur i firm

By in , ,
No comments

 

Przyjemny zapach jest bardzo dużo bardziej pożądany niż zapach brzydki, nieładny. Ludzie preferują ładne zapachy. Nie bez przyczyny używają pachnących kosmetyków, perfumują się. Preferują pachnieć ładnie. Ładny zapach pożądany jest także w miejscach, w których spędzamy czas. Zapach do domu to coraz w wielu przypadkach stały szczegół cotygodniowych zakupów. Odświeżacze do toalet, odświeżacze zapachowe do pomieszczeń, olejki zapachowe czy aerozole odświeżające zapewniają ładny zapach w zależności od sytuacji.

Branża kosmetyczna stosując ludzką skłonność do ładnych zapachów stara się wyposażyć rynek w produkty spełniające nasze oczekiwania, Zapach do domu, odświeżacz powietrza do samochodu czy zapach do biura musi być przyjemny i trwały. Człowiek lubi, gdy wszędzie ładnie pachnie. Nasze przywiązanie do zapachów używa się również w handlu, o czym potencjalni klienci sklepów nie posiadają pojęcia. W wielu przypadkach praktyki takie stosowane są przez właścicieli tych największych sklepów, marketów i hipermarketów. Jeżeli w sklepie ładnie pachnie chlebem czy nie dlatego, ze akurat je dostarczono. Ten ładny, należycie kojarzący się zapach to działanie celowe. Miłe skojarzenia stwarza, że choćby czegoś nie potrzebujemy, pójdziemy to kupić. To nic innego jak tak zwany aromamarketing. To technika manipulowania podświadomością ludzką, bodźcowym działaniem na nią. Gdy to człowiek podejmuje decyzje nie dlatego, ze tak planował, ale pod wpływem chwili, impulsu. Aromamarketing to nic innego jak strategia handlowa mająca na celu jak największą sprzedaż. Strategia, która funkcjonuje, bo człowiek lubi ładne zapachy.

Zobacz: zapach do biura.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz